דפי נחיתה הם אחד הכלים הכי אפקטיביים עבור כל מי שמנהלים קמפיין פרסום באינטרנט ומעוניינים ביחס המרה גבוה. המרות הן המטרה של כל קמפיין, ובאמצעות דף נחיתה שמעוצב נכון ומותאם למטרות הקמפיין וקהל היעד שלו, אתם לבטח תקבלו המרות טובות יותר.
דף נחיתה הוא אחד האלמנטים החשובים ביותר בכל קמפיין פרסום ברשת האינטרנט. החשיבות שלו גבוהה מאוד להצלחת הקמפיין ולכן יש להשקיע בו מחשבה רבה לפני שמעצבים את הדף וגם לעשות בו התאמות לאורך הקמפיין אם הדבר נדרש.
מה זה דף נחיתה?
התשובה לשאלה מה זה דף נחיתה היא פשוטה, בגדול מדובר על דף אינטרנט אליו מגיעים הגולשים שנחשפו לקמפיין שאתם מנהלים ברשת האינטרנט.
דף נחיתה לעסק נועד לגרום לאותם גולשים שמגיעים אליו, לבצע פעולה כלשהי שאתם מצפים מהם לעשות. פעולה זאת נקראת המרה. ככל שהשקעתם יותר בבניית דף נחיתה והוא יותר איכותי ומתאים לצרכים שלכם, הוא ימיר טוב יותר.
איך מעצבים דף נחיתה איכותי?
דף נחיתה צריך לכלול כמה אלמנטים על מנת שהוא יהיה בנוי נכון ואיכותי ככל שניתן:
- כותרת ראשית וכותרת משנה – ראשית כל מה שרואה המבקר בדף הוא את הכותרות של הדף. בדרך זאת הוא יודע לאן הגיע ומה עומד לפניו. חשוב שהכותרת הראשית תתחבר עם הפרסום שהוביל אותו אל הדף כדי ליצור המשכיות ברורה ועניינית.
- טקסט של יתרונות ותועלות – כעת המטרה היא להעביר את המסר מה מציעים לגולש, מוצר או שירות, ומה התועלות שירוויח. חשוב להדגיש את היתרונות שתאם מציעים ואפשר אפילו להדגיש אותם ביחס למתחרים במקרים מסוימים.
- המלצות מלקוחות קיימים – אחד הדברים המשכנעים ביותר במכירות הוא חיזוקים שמקבלים מלקוחות מרוצים. אם יש לכם כאלו, כדאי שתציגו מכתבי תודה, סרטונים או הודעות ששלחו אליכם לגבי שביעות הרצון שלהם מהשירות או המוצר שרכשו ממכם.
- קריאה לפעולה – סופו של כל דף נחיתה הוא קריאה לפעולה מצד הגולש כדי שיבצע המרה. ההמרה יכולה להיות רכישה של מוצר, הזמנת שירות, רישום לרשימת תפוצה, השארת פרטים ליצירת קשר וכן הלאה. אתם מחליטים מראש מה המטרה של הקמפיין בכלל ודף הנחיתה בפרט ומובילים את הגולש לכך.
איפה מעצבים דף נחיתה?
עיצוב ובנייה של דף נחיתה אפשרית ב – 2 דרכים עיקריות:
- בונה אתרים \ מעצב גרפי – אפשר לבנות דף נחיתה על כתובת דומיין שלכם במסגרת אתר קיים או בתור דף בפני עצמו. העיצוב יהיה מאפס ועל פי הצרכים והדרישות שלכם. הבחירה בכך הייתה נפוצה יותר בעבר אך בשנים האחרונות הרוב עוברים לאפשרות השנייה.
- מערכות לניהול דפי נחיתה – בשנים האחרונות הטכנולוגיה המתקדמת הובילה לבניית כמה מערכות לעיצוב דפי נחיתה (אקטיב טרייל, רב מסר, שלח מסר, מיילצ'ימפ, AWeber ועוד) שכוללות כבר תבניות מוצלחות של דפים כאלו, בהם עליכם רק לשנות את התוכן או התמונות במקומות שמסומנים לשם כך. המערכת כוללת ניהול רשימת תפוצה, מעבר בין דפי נחיתה שונים וכן הלאה.
תהיה הבחירה אשר תהיה, אם אתם רוצים למשוך לקוחות חדשים לעסק שלכם או להשיג עבורו חשיפה אפקטיבית, אתם חייבים דף נחיתה לעסק שיהיה מקצועי ואיכותי.
המאמר נכתב בשיתוף עם Landing Page אתר אשר סוקר את המערכות המובילות בתחום, מציג דוגמאות לדפי נחיתה מובילים ומפרסם מאמרים ותוכן רב בנושא.